Welkom bij Gezondheidscentrum de Nije Veste

    Zorgverlener *

    Aanhef

    Klacht

    Wenst u dat er naar aanleiding van uw klacht contact met u wordt opgenomen?*

    Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.

    Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.

    Huisartsen 
    de Nije Veste

    Klachten

    Klachten

    Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

    Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

    Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. Een folder van de SKGE kunt u krijgen aan de balie bij de huisartsenpraktijk.

    Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. 

      Aanhef



      Klacht

      Wenst u dat er naar aanleiding van uw klacht contact met u wordt opgenomen?*

      Na ontvangst van uw klachtmelding zullen wij binnen 5 werkdagen contact met u opnemen over de te volgen procedure.